Dagligt Ansvar

Pia Eilert
Daglig leder
Uddannet mentor

Thomas Eilert
Revisor
thomas@regnskabsassistancen.dk
Uddannet Mentor
Personalet er løbende på kurser og messer m.m. for at være update på de nyeste regler og udvikling, så vi bedre kan rådgive vores kunder
|
Kontakt os
Her hos Regnskabsassistancen, koncentrere os om ejerledede virksomheder i forskellige former (enkeltmands eller Aps'er, IVS eller S.M.B.A). Vi kommer i hele Danmark incl. øer som f.eks. Bornholm og Samsø, og har flest kunder på Sjælland og nærliggende øer.
Vi taler og skriver dansk og engelsk, enkelte ligeledes svensk og tysk.
RING ALLEREDE I DAG, SÅ DU FÅR MERE TID TIL DINE KUNDER
Tlf. 56 26 00 96 eller send en mail på info@regnskabsassistancen.dk
Vi aftaler gerne et møde hvor I kan høre hvad vi tilbyder.
Tilmelding til Arrangementer og kurser
Arrangementer:
Kom godt i gang med mobilfakturering, scanning af bilag, og online bogføring.
Se nye muligheder i din virksomhed og skab vækst.
Hvad er QR koder, og hvordan kan jeg bruge dem.
Arrangementer afholdes næste gang i maj, tilmelding allerede nu på info@regnskabsassistancen.dk
Priser:
Bogføring: 430,- excl. moms pr. time
Revisor, intern: 860,- excl. moms pr. time
Konsulent : 860,- excl. moms pr. time
Rådgivning: 860,- excl. moms pr. time
Telefonisk rådgivning: 215,- pr. påbegyndt kvarter excl. moms + evt. arbejde uført herefter i denne forbindelse.
Anden bistand aftales honorarmæssigt fra opgave til opgave.
Gennemgangs tjek af din virksomhed og sparring fra kr. 5.000,- excl. moms.
Udenfor normal åbningstid beregnes et tillæg ved møder og andet arbejde.
Telefonerne er åbne for telefonisk henvendelse på hovednr. 56 26 00 96, mellem 8.30 og 16, fredag til 14.30.
Møder og telefoniske henvendelser før kl. 8 og efter 16 (fredag kl. 15) samt weekends tillægges øget honorar.
Kontakt os for et uforpligtende møde:
Priser kan aftales til:
Efter forbrug, betalings betingelser 8 dage netto, opstart kr. 4000,- ex.moms i opstart, arbejdet påbegynder først når pengene er indbetalt.
Klippekort, "tank" timer. Ingen overraskende regninger, du "tanker timer" og der sker kun noget når der er "timer" på kontoen.
Fast pris, med en kontrakt med 3 mdr.s opsigelse
Kunder
Vi har kunder indenfor mange erhverv, og tager altid gerne nye ind.
Ledige Stillinger
Vi har ingen ledige stillinger lige for øjeblikket.
Har nogle af overnævnte stillinger din interesse, så kontakt os for stillingsopslag.
Kontoret og omliggende udendørs arealer er røgfrit og der henstilles til at der ikke ryges i arbejdstiden.
|
Regnskabsassistancen startede 1. august 1998, og har siden serviceret små som mellemstore virksomheder.
Vi tilbyder alt inden for bogføring, administration og regnskab.
Vi har specialiseret os i at servicere små og mellem store virksomheder inden for mange forskellig brancher
REGNSKABSASSISTANCEN
Toldbodvej 1
4600 Køge
Tlf. 56 26 00 96
info@regnskabsassistancen.dk
Talknuserne
er en del af Regnskabsassistancen.
Vi er godkendt som uddannelsessted til kontorelever.
Vi samarbejder med flere kommuner, for at opkvalificere og hjælpe borgere tilbage på arbejdsmarkedet |